Objednaný tovar si cez internetovy obchod môžete prísť prebrať aj osobne na predajne miesto InStore s.r.o. - Škultétyho 1, Dom Techniky - 2. poschodie.

  • Kuriér GLS (do 5 kg) - doručenie zásielky do 24 hodín od vyexpedovania zásielky zo skladu. 
    Zákazník, ktorý si zvolí tento typ dopravy, by sa mal v čase doručenia zdržiavať na adrese, ktorú uviedol v objednávke (je to najvhodnejší spôsob dopravy v prípade, ak si želáte doručiť zásielku do zamestnania). V prípade, ak Vás nezastihne kuriér spoločnosti GLS na dodacej adrese, bude Vás telefonicky kontaktovať a dohodne sa s Vami na ďalšom postupe.
    doručenie zásielky: 3,10 EUR
    dobierka: 0,80 EUR

  • Zásielkovňa  (do 5 kg) Nový lacnejší spôsob doručenia tovaru od e-shopov k zákazníkom do výdajných miest v sieti Z-point. Čas a peniaze ušetrí každý - e-shop i zákazník objednávajúci tovar. Už žiadne rady na poštách, ani hodiny čakania na kuriéra. Vy rozhodnete, kedy a kde si zásielku vyzdvihnete  a netlačíme na vás - na vyzdvihnutie máte vždy čas minimálne 7 dní. Tovar z e-shopov si môžete na výdajnom mieste skontrolovať a zaplatiť až v hotovosti na mieste.
    doručenie zásielky: 2,30 EUR
    dobierka: 0,70 EUR
  • Odber v predajni InStore s.r.o. - Škultétyho 1, Dom Techniky - 2. poschodie
    bez poplatku
  • Nadrozmerná preprava (nad 5kg) - doručenie zásielky do 5 dni od vyexpedovania zásielky zo skladu. Nakoľko využívame externé sklady, vyexpedovanie zo skladu môže trvať od 3 do 10 pracovných dní. najmä v prípade zariadenia salónov je potrebné počítať s dobou vyexpedovania až do 10 pracovných dní. V prípade, ak je doba vyexpedovania dlhšia ako 10 pracovných dní, zákazníkov kontaktujeme a informujeme ich.
    Zákazník, ktorý si zvolí tento typ dopravy, by sa mal v čase doručenia zdržiavať na adrese, ktorú uviedol v objednávke (je to najvhodnejší spôsob dopravy v prípade, ak si želáte doručiť zásielku do zamestnania). V prípade, ak Vás nezastihne kuriér prepravnej spoločnosti na dodacej adrese, bude Vás telefonicky kontaktovať a dohodne sa s Vami na ďalšom postupe.

Zákazník je povinný prekontrolovať a prevziať zásielku iba ak nie je nijako poškodený vonkajší obal. V prípade poškodenia obalu, tovar môžete prevziať, ale je nutné uviesť výhrady do prepravného listu. Okamžite po prevzatí zásielky tovar prezrite a skontrolujte kompletnosť balenia, v prípade poškodenia tovaru alebo neúplnosti zásielky túto skutočnosť nahláste na našich telefónnych číslach alebo emailovej adrese. Na reklamácie mechanického poškodenia výrobku, prípadne neúplnosť zásielky po podpise prepravného listu, ktoré nebudú nahlásené ihneď, najneskôr do 12 hodín nebude braný ohľad vzhľadom na prepravné podmienky prepravcu.